25. februar 2021

Høj elevtilfredshed på tandklinikassistentuddannelsen

Skema over elevtilfredshed

Den årlige undersøgelse af elevtrivsel på tandklinikassistentuddannelsen på SKT viser endnu engang stor trivsel blandt vores elever.

Eleverne bliver i undersøgelsen bl.a. bedt om at vurdere skolens læringsmiljø, egen velbefindende på skolen, og egen motivation og indsats. På alle parametre ligger uddannelsen over niveauet på landsplan.

Elevtrivselsmålingen gennemføres en gang årligt og resultaterne indgår i skolens løbende uddannelses- og undervisningsudvikling. Derudover bruger Undervisningsministeriet resultaterne på landsplan til at følge op på Erhvervsuddannelsesreformen, som bl.a. har en målsætning om at styrke trivslen på erhvervsuddannelse.

På SKT er det vigtigt for os, at vores elever trives og vi er glade for det gode resultat.