11. januar 2021

Spørgeskemaundersøgelse

Spørgeundersøgelse

SKT deltager i spørgeskemaundersøgelse, der sætter fokus på verdensmål. Hvilke ønsker og krav har erhvervsskoleelever til deres fremtidige arbejdsplads?

Hvordan skal fremtidens bæredygtige arbejdsplads se ud? Kvinder i ledelsen? Svampekoteletter i kantinen? Grøn produktion?

Hvis du gerne vil være med til at bestemme det, så gå ind og besvar dette spørgeskema, så fremtidens arbejdsplads lever op til dine krav om bæredygtighed. Inviter dine venner og familie til at være med i undersøgelsen!

I undersøgelsen er udvalgte verdensmål omsat til konkrete tegn på, om en virksomhed agerer bæredygtigt, både når det gælder miljø, det menneskelige aspekt og det omkring liggende samfund.

Det er de tegn eleverne skal forholde sig til og tage stilling til om det er vigtigt for dem eller ej.

Spørgeundersøgelse

Hvordan skal din fremtidige bæredygtige arbejdsplads se ud?