10. april 2019

Fra 12 til 200 - Erfaringer med innovation

Innovation hos Copenhagen Health Innovation

Innovation er vigtigt på alle fronter udtaler Dorte Njor-Larsen: "Man kommer simpelthen ikke uden om, at tænke innovation ind i det vi laver".

På den konferencen som Copenhagen Health Innovation afholdte for nylig, fortalte lederen af den kliniske undervisning på SKT, Dorte Njor-Larsen om hvordan gør man 16 tandplejefaglige undervisere klar til at undervise 200 studerende i innovation.

Det kræver god forberedelse viser erfaring fra Skolen for Klinikassistenter og Tandplejere på Københavns Universitet. Det fortalte leder af den kliniske undervisning Dorte Njor-Larsen, da hun for nylig gæstede CHIs netværksarrangement for sundhedsprofessionelle og undervisere med et erfaringsoplæg. SKT i nogle år arbejdet med at med implementeret begrebet på hele SKT og de studerende er begejstrede for idéen.

Læs om projektet på Copenhagen Health Innovation's hjemmeside.

Se hele artiklen fra pilotforløbet: Innovation blev øjenåbner for studerende